Maria DainesBlack Mariah
electric bluesHyperLink

 


Swaggerin' big ole mama blues


fiogf49gjkf0d


Well you said you won't gonna leave me no more,
Well you said you're gonna stick around this time,
That's why I see the closin' door,
And your big ugly face on the other side,
And it gonna take a real big woman, bring you back inside.

If heaven was a Black Mariah, well you boy, you be waitin' on the road,
I tell yah, good God Almighty, good God Almighty,
that a' you just shot your load,
Don't come knockin' on my back door no more, oh, no, no.
My heart is heavy as a stone.

You're the devil in my red shoes, you're the tailor in my seams,
Good God I had some black blues, but you're the lover in my dreams,
Well gonna take a real, real big woman, oh yeah, to keep you clean, oh.

If heaven was a Black Mariah, you boy, you be waitin' on the road,
I tell yah, good God Almighty, that you just shot your load,
Don't come knockin' on my back door no more,
My heart is as heavy as a stone.

I'm your Black Mariah, you're my patent place,
You're a sizzlin' pink pariah, faster than a snake,
You old grizzly adams, yeah, n' all his nasty friends,
Why don't yah keep this cookie crumblin, why you give me the bends.
Won't you sock it to me mister guitar man, ahh yeah baby,
Oh give it to me while you can, oh yeah, play the damn thing there boy,
Give 'em the blues, give it to 'em hard,
Give 'em every last thing you got, gotta keep 'em hot, ooh yeah, big ole woman!

© Maria Daines/Paul Killington
All Rights Reserved
(mcps) ASCAP
2004


Song Comments

Gotcha by the BLUES
Textbook stuff....study and learn. She makes it very hard to stay Blue!


Mix Tape
Holy shit!


Grannys blues
1 Black Mariah


MOB HITS
SMOLDERING RED LIGHT SONG / REMINISENT OF BONNIE /...............RAITT OR BRAMLETT. TAKE YOUR PICK -------------GODFATHER


BLUES CHAMBER of the ORPLID Blues Band
Guitar and voice are brilliant - we love you both


Two Rivers.
Wow..What a mighty powerful song. No wonder he was on the other side of that door...! you blew him aways! Great song..


Soul, Blues, And Jazz
Maria... oh maria...


KWLF (Werewolve Radio)
Maria... oh maria...


Hattie's Blues Basement
Cold blue angst, deep purple frustration, and blood-red pain pushes through my veins and oozes out my pores. Maria's voice makes me close my eyes and remember to breathe.


Remarkable Institution of Amazing Hats
Black hat blues...


Dogladies Sounds
Lady!you are a gutsy blues singer!!!


STS BLUES
Slow blues with great female vocal


Wreckin Hearts Blues
Combustible like boilin' soup


    IndieMusicPeople & IndieMusicPeople.com                         ©2015-2016 Independent Artists Company                                             All Rights Reserved